•  
  •  

 


 

  •  
  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?
  • Hannas.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişlerinizde teslimat adresinizi değiştirmek isterseniz öncelikle üye girişi yapmalısınız. Sonrasında siparişlerim bölümüne girerek, siparişinizin teslimat adresini güncelleyebilirsiniz.

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra üyelik e-posta ve üyeliğinizde kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgilendirme yapıyoruz. Kargonuzu takip etmek için shophannas.com üyeliğiniz ile giriş yapınız. Hesabınızda yer alan siparişlerim'e tıklayınız. Açılan sayfada siparişinizin durumunu ve kargo takip numarasını öğrenerek kargo takibinizi yapabilirsiniz.

Ürün İade Şartları Nelerdir?

“Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" ürünü teslim aldığınızdan itibaren 15 gündür. İade işlemlerinin başlaması için iade etmek istediğiniz ürünün 15 gün içinde depomuza ulaşması gerekmektedir.

- İade etmek istediğiniz ürünün ambalajının hasar görmemiş, kullanılmamış; barkodunun zedelenmemiş, kopmamış olması gerekir.
- İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal kutusu ve tüm aksesuarları ile göndermelisiniz. Örnek: gömlek düğmeleri hasar görmemiş vb. gibi
- Yırtılmış, dikişi atmış, düğmeleri kopmuş ürünlerin iade hakkı bulunmaz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı